La hiperfotografia: usos de la fotografia en la hipermodernitat

Autores

  • Mariona Visa Barbosa Universitat de Lleida

Palavras-chave:

Fotografia, hipermodernitat, identitat

Resumo

l’adveniment de noves pràctiques i costums socials agrupades sota el nom que filòsofs com Gilles Lipovetsky i Zygmunt Bauman han convingut a anomenar hipermodernitat o modernitat líquida. L’aparició de la tecnologia digital ha provocat canvis en la propia càmera, però també en l’autor, en la difusió i en el públic de les fotografies. Així doncs, s’expliquen nous usos fotogràfics com la recerca de l’estètica de l’atzar, el narcisisme, la fotografia com a recreació de la identitat en les xarxes socials d’Internet, la fotografia com a joc, la fotografia com a memòria i narració de la pròpia vida i l’ús de la fotografia com a legitimació.

Downloads

Não há dados estatísticos.

Downloads

Publicado

2011-11-23

Como Citar

Visa Barbosa, M. (2011). La hiperfotografia: usos de la fotografia en la hipermodernitat. Textual & Visual Media, 1(4), 223-238. Recuperado de https://textualvisualmedia.com/index.php/txtvmedia/article/view/149